Thursday, October 13, 2011

Cerita Lagi dan Lagi dan Lagi

Hola mi amigos......I'm here again to tell you my story.....

Rentetan daripada post Ayam & Itik hri tu.......Aku ni skg dah xde motivation nk dtg keje....dtg keje, buat keje btol2 pun bos dok ikut ckp si B tu jugekkkk.....so what point you nk bertungkus lumus keje beriya and at the end of the day si B ni yg akan dimenangkan oleh bos......Aku kadang-kadang xtau la nape...is it me or my job never suit my soul....sometimes I feel like I'm the BIGGEST loser in the world because I never stay at one place in a year....Paling lame 9 bulan kt Persatuan Haram J tu......Lps tu tukar keje.....keje kt company so called islamic tu 5 bulan....then now kt company hidup segan mati xmau ni dh 3 bulan n I want to find a new job......I really don't feel like to here anymore....with all the drama involve, all the nonsense order, the people that come here almost everyday with the stupid attitude....I cannot handle it anymore......I'm not a vocal person (but I have a lovely voice...hahahah) so I kept the feeling to myself.....It'll kill you softly.....now since I've demotivated by the condition of surrounding.....I really need space to find a new job...I mean a real job that can help me to improve my financial problem....
Apa yg korg rase....korg dh 20-an and korg keje, but still korg msh mintak duit kt mak bapak....aku malu....malu yg amat....tp aku xleh buat ape.....sbb gaji aku skg ni lps dipotong dgn hutang piutang satu bulan aku cume ada 500 lebih or less than that....n aku paling sedih sbb aku xboleh bg duit aku kt mak bapak aku pun......aku mintak diorg duit tp aku xbg duit kt diorg......aku pttnya dh boleh byr zakat fitrah...last year aku byr.....tp thun ni bapak aku yg byrkan.....mybe sbb aku msh xmampu utk byr zakat.....aku sedih.......tiap2 bulan rase nk bg duit kt mak bapak tp stiap bulan jugak la xboleh nk bagi.......

Aku skg ni mmg tgh tekun mencari keje lain...klau blh gomen la....aku akn gune ape saja cara utk masukkn diri aku kt dlm gomen (cara yg elok ek...bkn xelok).....sbb now aku xde sape2 yg blh tlg aku kecuali diri aku....ape sources aku gune itu smua xpenting....yg penting aku akan cube sedaya upaya utk cari keje lain.....ssh keje dgn kawan ni......sbb kite kne mjaga hati...nak2 aku ni mmg org yg suke mjaga hati org dari hati sendiri....hati sendiri luka aku sendiri yg balut n ubati....(wah mcm lagu jiwang ni....)
Nasrun Abu Bakar is HOPING FOR THE BEST FUTURE ahead!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home