Saturday, October 8, 2011

Berjalan-jalan Lagi (Satu Luahan Hati)

Hari ni berjalan ke Melaka lagi jmpe adik aku kt sini...aku ni ada skit masalah bile bjalan kt dlm keta msti tido walaupun jd co driver bile tahan-tahan tido mata ni berat sgt...

Ni satu lg masalah aku yg aku rse mmg xleh nk bendung....aku ni xsuke mnyinggah kt rmh org nak2 family belah bapak....sbb aku xsuke nk dgr org tua sembang pasal hal2 adik beradik then nk ckp psl kluarga aku yg dh ada 2 skg ni...sakit ati pun ada....mmg la bapak n mak aku dh divorce tp we keep on maintain the good relation what....nape nk ngata mak aku....aku fayyyyydappp la...what is past is past la....all human make mistakes what...

Aku mmg kecik hati dgn kluarga bapak aku ni....dgn family mak aku pun ada gak cume aku blm dgr dgn tlinga aku dieorg ngutuk bapak aku lak....sbb tu la aku xnk jmpe family either belah bapak atau mak...diorg ni keep on comparing each other....masalahnye yg menghadapi kehidupan kami skluarga bkn diorg....we know our family (I mean my family Along, Angah, Achik, Ayang, Abah, n Auntie Zah)...

Xpayah la buat cmtu kite ni hidup satu pinjaman je....klau trus membenci satu sama lain xkemana punnn....xpe la if dlu kitorg blh survive sendiri tnpa bantuan diorg ni....now we also can survive....

Ape2 pun sama-samalah kite muhasabah diri.....aku ni sedih bile org mngata either my mom or my dad.....kami bahagia dgn hidup aku....

Peace Everyone~
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home