Tuesday, September 6, 2011

Krisis JANTINA

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada smua....Maaf Zahir & Batin ku pinta.....Ampun kan segala salah dan silap sekiranya ada la....Raya tahun ni paling BEST la bg aku sbb aku bjaya membelikan sedikit buah tangan kpd both my parents and step parents.....bkn tu je....utk adik2 aku jugak tau.....THE BEST PAST is yet to come.....after RAYA je......KNE MNTAK DUIT kt ABAH utk myk keta.....hahahahahaaaa....mkn xprlu rsau sbb majikan aku mmg akan mbelikan makanan kepada staffnye ini.....heheheh...tu yg best.....

Berbalik kepada tajuk ni, msti korg sangka aku ni mmg la ada masalah itu....sbnrnye x pun....cume skg ni aku xtau nk rase ape bile ada org tnye "awak lelaki ke perempuan?" Dah sah2 la aku ni dress up mcm lelaki ape lg yg nk dikonpiuskn......aduhhhhhh!!!!!!! Aku sakit hati pun ada....kecik ati pun ada.....aku bknnye drag pun....nape la aku dikata smpai mcm tu skali...apa la dosa aku kt korg smua.......

I've a rough time during my childhood to face these kind of situation (people calling u with annoyed name)......dari dulu lagi aku mmg memendam perasaan psl bende ni......tuhan je tau ape yg aku rasa......tp tuhan tu maha adil, Dia mengurniakan aku satu sifat di mana aku suka menjadikan satu keadaan yg susah kepada satu situasi yg ceria...maka aku xde la rasa sgt keperitan2 kata2 org......yg paling best Dia juga memberi aku kawan2 yg aku blh kata mereka ini SAHABAT DUNIA AKHIRAT aku.....diorg byk memberi semangat kpd aku dan diorg ni la pengubat di kala aku lara (wah cm drama). Tp itu kenyataannya.....sorg lagi org yg slalu ada utk mdgr masalah aku adalah adik aku yg paling aku sayang (kadang2 gaduh gak)....heheheheh.....bile cite dgn die je aku rase lega and lapang la dada ni....hehehheeh

Ini hanyalah luahan hati yg aku rase xperlu la diambil serius sgt....sbb jiwa aku msh lg tenang dan aku masih lagi seorang LELAKI......kalau org msh meragui tntang tu, aku blh kata mcm ni je : "KALAU NK TAU AKU LELAKI KE X, CE BG SORG ANK DARA KT AKU...KALU DIE NGANDUNG KIRENYE AKU LELAKI LA"......tu pun kalo kata2 tu blh digunakan la....aku rase la, kalu digunakan jugak msti byk yg sentap n ingat aku ni lelaki gatal lak....abis tu korg ngata aku bkn2 tu ape cer.......hehehhehehe

Ape2 pun.....PEACE

2 Comments:

At September 8, 2011 at 3:13 AM , Blogger Unknown said...

oit..ko jangan nak sentap sangat lah dengan apa yang orang cakap..sebab dorg tu bukan rapat dengan ko pon..hanya yang kenal ko only knows u..dont bother with that dungu person..fikirkan pasal orang sekeliling yang sayang ko lagi berfaedah..

 
At September 22, 2011 at 9:28 PM , Blogger Nasrun Abu Bakar said...

e eh.....aku ada komen la.....xsangka tau...hahahaha.....aku skg buat cmtu la....tp kdg2 tu mmg la terasa skit....skg ni dh ok.....hehehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home