Thursday, September 22, 2011

Aku dan Diriku

Tajuk post cm lagu kan???? Msti korg ingat aku ni nk cipta lirik kan??? hahahahahha

Nanti la jd penulis lirik.....kalau aku tulis skg ramai penulis lirik xdapat cari makan....So far, tiap2 tahun aku akan buat puasa 6 tau.....tp tahun ni ape syaitan yg menghuni ntah...aku xbuat langsung.....dh nk hujung2 syawal ni pulak.....demam pulak tu......xcukup dgn tu dapat pakej selsema, batuk, sakit telinga...haish MMA (mcm2 ada)....hehhehehe
Esok 24 Sept, gue pertama kalinyaaaaa, julung2 kalinya nk drive keta jauh2......dari semenyih ke Melaka ok.....tu paling jauh setakat ni....hehehehe....ntah la ape nasib gue esok ni....hehehheeh.....I'm only hope for the best la......bkn slalu pun nk drive cmtu......dlm takut kne brani gak....skali sekala kannn......klau x bile lagi.....

Skg ni jd hobi tau.....kalau dgr lagu yg tgh hafal or tgh minat berkumandang di radio....MENJERIT mcm artis tu nyanyi depan mata.....hahahahha......kadang2 tu tpikir gak....org kiri kanan kate ape la budah i jerit2 dalam keta......hahahhahaa.....tu satu hal.....aku ni suke tukar2 stesen radio dlm keta......dh jd hobi sepanjang zaman kot.....asal kluar lagu xbest je.....tukar stesen lain.....lps ada lagu yg blh sing along......ape lg KAROKKKSSSS la......hahahaha.....KAU ADA?????
My best part of my life skg ni adalah....dok rumah ngadap TV tgk la ape2 citer yg menarik.....yg tgh in skg ni is THE VOICE.....WOW best xingat beb.....ni la reality show yg terbaik slps American Idol ok......I never thought that I will fall in love with other reality show than AI......I am really look up fir the show.....I know The Voice baru je di tayang kt Asia....n the winner pun dh diketahui.....but still, my favorite so far is Dia Frampton, and my favorite team is Team Christina.....Love u Christina Aguilera!!!!!
Hmmmm.....rasenye tu je la yg nk kongsi hari ni.....kepala tgh pusing2 lagi ni......dgn batuk lagi.....so xleh nk merapu panjang lagi...nnt dh sihat skit gue merapu lg ek......lalalalalala

~Peace yaw!!!!

1 Comments:

At October 6, 2011 at 1:52 AM , Blogger Unknown said...

ko tak payah nak cakap ade setan la..da ko mmg setan tak nak puasa..haha..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home